چه کسانی از بازاریابی عصبی بهره می برند؟

نورومارکتینگ به بازاریاب ها کمک می کند تا تبلیغات اثرگذار و جذاب تر بسازند. این نه تنها برای برند بلکه برای کسانی که آگهی ها را تماشا می کنند مفید است.

مردم روزانه در معرض صدها بلکه هزاران آگهی تبلیغاتی قرار می گیرند٬ بنابراین ساختن تبلیغات اطلاع رسان تر٬‌ از نطر احساسی لذت بخش تر و سودمند تر می تواند تجربه ی مشتری با برند را مدت ها قبل از این که تصمیم به کند بهبود ببخشد.

با افزایش تقاضای محققان برای راهکارهای سنسورهای زیستی قابل حمل که بدون این که آزار دهنده باشند داده ی دقیق فراهم کنند٬‌ تولید کننده های دستگاه ها نیز می توانند از نورومارکتینگ بهره مند شوند. و با افزایش تعداد برند هایی که از فواید تحقیق در بازاریابی عصبی آگاهی دارند٬‌ تقاضا تنها بیشتر خواهد شد.

 

منبع:وب سایت تینگوتیم


NeuroMarketing برند ,کسانی ,بازاریابی عصبی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کتابخانه علامه دهخدا باغبادران الف مووی تخفیف ویژه معرفی مشاهیر و بزرگان پیام نور فریمان چاپ و بسته بندی ویدیو آرش ضبط کلاس های سامانه دان